Antalyaspor A.Ş. Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz, geçtiğimiz günlerde düzenlenen "Antalyaspor Sahipsiz Değildir" etkinliği ve ardından kamuoyuna yansıyan tartışmalar üzerine kapsamlı bir açıklama yaptı.

"Etkinliğin Amacı Birlik ve Beraberlikti" Topuz, etkinliğin temel amacının 7'den 70'e tüm Antalyaspor camiasını ortak değerler etrafında buluşturmak olduğunu belirtti. Kulübün Süper Lig’e yükselmesi için maddi ve manevi desteğin önemine dikkat çeken Basın Sözcüsü, bu anlamlı organizasyona destek veren herkese teşekkürlerini iletti.

Antalyaspor'da Yeni Dönem, Görev Dağılımları Belli Oldu!
Antalyaspor'da Yeni Dönem, Görev Dağılımları Belli Oldu!
İçeriği Görüntüle

"Başkanın Sözleri Sitem Değil, Üzüntü İfadesiydi" Açıklamada, Başkan Mustafa Ergün'ün etkinlikteki doğaçlama konuşmasının yanlış yorumlandığına dikkat çekildi. Topuz, bu ifadelerin şehre veya kurum/kuruluşlara yönelik bir sitem veya eleştiri içermediğini; sadece Başkan Ergün’ün kulübün içinde bulunduğu zor şartlardan ve birlik sağlanamamasından duyduğu kişisel üzüntüyü yansıttığını ifade etti.

"Gözümüzü Destek Kampanyasına Çevirelim" "Dün gerçekleştirdiğimiz organizasyonda odaklanılması gereken asıl konu destek kampanyasıdır" diyen Ali Topuz, şu çağrıda bulundu:

  • Antalyaspor'un yeniden güçlü yarınlara ulaşması için maddi kaynak oluşturulması en büyük önceliktir.

  • Basın mensupları, kamu kurumları, iş dünyası, sivil toplum kuruluşları ve tüm Antalya ekonomisine katkı sağlayan paydaşlar, başlatılan destek kampanyasına davet edilmektedir.

  • Kulüp adına yapılacak resmi açıklamaların yalnızca Basın Sözcülüğü tarafından gerçekleştirileceği hatırlatıldı.